Mājas > smalkās kaites > C13H16CINO-HCL

C13H16CINO-HCL

13 oktobrī, 2006 Komentēt Go to comments

Nepabeigtas dienasgrāmatas. Sveši pieraksti. Tik savādi un nereāli. Man brīžiem šķiet, ka viņi melo, pietam, pilnīgi nejēdzīgi, bez izdomas un loģikas…un bez izpratnes par visām lietām. Visām. Bezjēdzīgas dienasgrāmatu asaras un nāves. Dienasgrāmatu samākslotā sajūsma, noslīpētā emocionalitāte, samākslotā snobiskā inteliģence. Es nezinu, bet man liekas, ka brīžiem tas ir daudz sliktāk par manām ārpusapziņas atklāsmēm.

 

Bet nav ne jausmas, kā būs rīt…un vai rīt vispār kaut kā būs.

 

Neiedziļinoties procesā, es tā kā būtu sačakarējusies, ja? Jā, nu, jā….

 

Lasot svešas, izdomātas dzīves, smejos. Nedaudz ciniskāk kā parasti.

 

Tas vairs nestrādā. Saņemšanās mehānisms – ar atlikšanu uz vēlāku laiku. Visam un visiem, un visiem ir atsevišķas kastītes, kurās dzīvot. Man ir vesela pasaule ar tumši zilu zvaigžņotu vāku. Tikai tas neko nedod. Jo viņa ir tik pat izdomāta.

 

Es ticu, ka kādreiz atkal varēšu elpot viegli…pavisam viegli…rudens lapas un pārējās sentimentāli skaistās lietas, kas lēnām izplata savu smaržu. 

 

Atgriežoties pie salūzušiem mehānismiem: tuk-tuk strādā ļoti apzinīgi, lai kā es to arī nedauzītu, bet arī tas nav pavisam un mūžīgi mūžos.

Tikai…jā…ja es lasītu mazāk, es mazāk arī rakstītu. Teksta kairinājums, vai zini…

Kategorijassmalkās kaites
  1. 13 oktobrī, 2006 10:29 pm

    Skaisti.

  2. 25 oktobrī, 2006 5:40 pm

    ты как будто немного пугаешь, хотя говоришь “только правду” , кем бы она не являлась

  3. 25 oktobrī, 2006 7:39 pm

    Bogdarama: Tieši atklātībā jau arī tas skaistums ir.

  4. 26 oktobrī, 2006 12:49 am

    Shadowbird: ir dažādas atklātības. nez kāpēc viegli paspilgtinātais ciniskums nešķiet nepieciešama skaistuma sastāvdaļa. taču varbūt pārgudrības (snobiska intelektuālisma) uzplūdi ir vēl kaitinošāki par varu-varītēm atklāto “īsto” pasaules seju

  5. 26 oktobrī, 2006 9:47 am

    individuālajās atklātībās [un un atklāsmēs] skaistums kā tāds ir nejaušs blakusefekts. savukārt visi šie attieksmes briesmoņi – snobiskums, cinisms un pārējā kompānija kā subjektīvas izpausmes un kategorijas mēdz padarīt tekstu personiskāku…vai lasāmāku, nezinu…

  6. 27 oktobrī, 2006 12:04 am

    es tikai kasos ;)

  1. No trackbacks yet.

Komentēt